Jag är bra!

Hej hej.
Sitter här och dricker lite kaffelatte. Jag som mamma gick en promenad på bryggan förut och sen stannade vi och köpte oss varsin kaffe på vägen. Började leta efter mitt 2gb usb precis eftersom jag skall spara ner lite grejer innan jag lämnar tillbaka denna datorn. Och gissa vad??? Jag hittade den i första kartongen jag kollade i, där låg även sladden till min kamera så nu kan jag lägga upp alla bilder jag tagit.
Skall göra de direkt sen måste jag tömma datorn och lägga över det jag vill spara på ett usb.
Hörs snart!



Har inte bott här en vecka men jag stortrivs redan!

Kommentarer
Postat av: Anna

tack så mycket :) Ja det har jag ^^

2008-06-30 @ 18:02:50
URL: http://pygmeanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0