Lördag



Såg till att komma iväg i tid för att se Dark Tranquility. Fick se dom själv eftersom dom andra ville gå och käka men de gjorde inget, fick lite sällskap av Linus. Sen hade jag tid att kolla kläd och skivstånd. Köte ett par jättesöta tofsar som jag skall lägga upp bild på när jag hittat kamerasladden. Fick dom för bara 30:- Somsynd va hittade jag inte skivståndet som sålde skivor för 50:- styck idag. Så synd. Sen var det dags för Finntroll. Gud va bra dom va. Sen såg vi Satyricon, Amon Amarth och lite av Dimmu Borgir. Sen va det inga bra band kvar så jag drog till Rockbaren men där va de typ kaos efter ett tag. Kö runt hela kvarteret. Tur att en annan slipper köa. Tänkte lägga upp lite låtar av banden som spelade sen.
Så ni får kolla in dom då, Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0