Vad gör du av dina smycken?

 Hej.
 Tänkte visa lite bilder från mitt senaste pysselprojekt.
 Nämligen nått att hänga mina smycken på. När jag
 hittade det här alternativet på Panduro blev jag helt såld.
 Det finns massa olika så  jag skall köpa flera och måla.
 Den på bilden är inte färdig målad än. Har inte bestämt
 exakt hur den skall se ut än. Tänkte dekorera klänningen
 med typ något sidenband eller nått i midjan m.m.
 Huvudsaken är att det matchar inredningen i mitt rum.
 Ljusa färger mest rosa och ljusblått. Björk och stål.
 Romantiskt skandinavisk kort och gott för den
 inredningsintresserade.
 Måste verkligen in och handla fler nu i veckan för jag
 behöver det verkligen till alla mina smycken.
 Puss & Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0