Onsdag

Fydigt rubrik, ja vet! =D Kände mig helt klart rätt klädd idag när jag åkte hem
fråg jobbet i vinterjacka och uggs + en stor halsduk. Men men jag frös inte iaf.
Känner mig riktigt pigg så jag skall dra o gymma lite faktiskt. Även promenera
i solen blir ju ett måste. Hoppas värmen stannar bara så de inte blir snö sen.

Färgade håret på Erika i måndags. Vi skall bli blonda har vi bestämt =D
Jag har ju börjat lite med slingor men när vi blekte hela hennes hår
blev ja avundsjuk. Jag vill också bli blond NU! Saknar det som fan.
Blondiner har det roligare så e de bara. Jag e ju blond i botten så jag har
alltid roligt. Ironiskt nog blev vi brunetter samtidigt.

Nehepp nu blir det gymmet.. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0