Sammanfattning av veckan

Mjoo eftersom jag inte orkar sitta vid datan varje dag så jag tänkte sammanfatta veckan
som gått. Min första måndag som nyförlovad började med massa jobb. Sen ännu mer jobb.
Fick fixat gymkort och gymmat lite. Även för mycket shoppat med Therese.
Två dagar på stan ihop i veckan funkar inte. Men nu har ja hittat massa inför sommaren iaf.
Shorts, flip flops (med klack), linnen m.m. Även födelsedags present till Harry som fyllde
år igår. Då blev det massa kalas och jag som den party fixaren jag är fixade "tårta", paj,
ballonger och massa serpentiner. Sjuukt lyckat blev det men avslut på Rb.

Idag blev jag hemmafruig av mig och släpade iväg min kära man och handlade mat
inför veckan och började även greja med gardinerna till sovrummet, måste dock sy
upp dom och det får ja fixa hemma imorgon.

Annars är det nice med lite ledigt, jobbar bara tre dagar denna veckan så jag kan va
hemma och fixa som en riktig hemmafru. Frukost fika efterlyses?
Jaf förtjänar fan en sån vecka efter sex dagars arbete nu. Skall börja med att krypa
upp i soffan med sex and the city filmen och äpple/kanel ljus.

Puss

Kommentarer
Postat av: Sara

Du har en jätehärlig blogg :) lagt till dig i blogglovin :)



kramar!

2009-04-08 @ 13:34:33
URL: http://snowmask.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0