What a wonderful world..



Äntligen skönt med en riktig sovmorgon. Vaknar o upptäcker att det är 20+ ute.
Perfekt för att äntligen inviga mina skor som ja köpte för ett tag sen (se ovan).
Sjuukt varmt va de när jag promenerade och köpte en räkbaguette.
Så nu tänkte jag kolla på lite gossip girl och mumsa.
Helgen har vart jätte mys med grillande och goa vänner. Sen blev det
mys på en uteservering igår hela eftermiddagen med Andrea.

Förövrigt funderar jag starkt på att shoppa upp lite av min lön på smycken sen.
Handlar alltid mina smycken på Cocoo.se. Så mycket fina saker och grymt
gullig tjej som har sidan. Helt klart värt o kika på.

Hörs sen! Puss..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0