Helt sjukt

Hej hej.
Blir kort inlägg innan jag skall köra en powerwalk till mitt sushi ställe och
fixa lite kvällsmat. Jaja jag skall börja laga mat någon dag.
Är dock rädd att det kommer bli mycket äta ute när jag flyttar också.

Har kommit hem från Käringön nu, kan berätta mer sen. Bilder kommer
när L kommer hem imorgon.
Dock hände sjukaste grejen precis. Det ringde på hemtelefonen.
Nej det va inte det som va grejen :p Så va det nån som hette Lennart eller nått
som frågade om jag var medlem i Tradjazzföreningen. Min farmor anmälde mig
ovetande när jag var pytteliten. Då måste man skirvia ett instrument man spelar.

Hon valde typ piano eller nått och nu ringde han och frågade om jag ville spela
med Askims senior kör. Haha galet.!

Nepp nu måste jag rusa. Puss!
Borta bra men hemma bäst!

http://www.cs.chalmers.se/~andersg/Photography/crw_7086.small.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0