Äntligen frisk.

Lyckas som vanligt inte ens hitta bli helt frisk
innan jag har tusen saker planerade igen.
Längtar mest till på Lördag när jag och Mamma
skall åka och shoppa mobiltelefon. Har redan
hittat den jag vill ha. Eftersom min gamla telefon
är dum i huvudet och tusen år gammal är det på
tiden för en ny. Annars blir det jobb resten av veckan,
Dia Psalma på fredag och skall även hinna försöka
åka till stan med R och kolla lite grejer. Har vart riktigt
duktig både idag och igår och städade min garderob lite.
Gjorde mig av med en hel kasse med kläder. *stolt*
Tänkte fortsätta med lite städning så det ser vettigt ut här.
Sen förtjänar jag helt klart sushi. Puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0