Galet trött

Hej hej..

Sitter vid datan i pyjamasbyxor (Robbans) och bara segar.
Är galet trött. Hade tänkt gå ner till affären och köpa festis men
tydligen stängde dom 7.  Aja vi skall ändå åka o handla när
Robban kommer hem från repet. Tänker inte ge någon
större utläggning angående helgen.
Tog de lugnt i fredags och jobbade igår.

Sen blev det rockbaren där Harry höll på att skrämma livet
av mig när han kommer fram o säger att
min lilla syster är där. Galet typiskt den ungen tänkte ja men
när han skulle visa vem som gått runt och sagt att vi va syskon
pekar han på en helt okänd brud. Aldrig sett henne förrut.
Aja orka henne. Sen fanns det inget annat att säga om kvällen
förutom att snälla människor, sluta gnäll !!! Jag orkar inte med er!
Observera att detta inte gäller C. Jag går ut för att ha kul och umgås
med mina vänner.

Nehe nu skall jag ducha, göra inpackning och lägga ansiktsmask.

Fuck off och hejdå!

Kommentarer
Postat av: luhluu

tack =)

2009-01-18 @ 21:04:11
URL: http://luhluu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0