Allt och inget..

Sitter och kikar på allt och inget. Allt från min Facebook till andra bloggar. Önskar att
min bärbara kunde funkat så jag kunde mysa ute på balkongen.
Har även börjat lägga upp lite bilder på min bilddagbok. Tänkte länka till den här
så jag slipper ha dåligt samvete för att jag inte har så mycket bilder här.

Här har ni iaf. en bild som jag hitta som jag tyckte va fin. Snart kanske jag
bloggar därifrån istället. Då måste jag ta med en bärbar data iaf.
Haha nu blev ni allt nyfikna. Bara några få som vet vad de handlar om men
snart kommer jag skriva det här också. Sålänge får ni fundera och gissa.

http://ledigajobb.files.wordpress.com/2008/08/gamlastan_from_katarinahissen_stockholm_swe.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0