Myyys

Jobb idag sen blev det sushi. Yaaaay! Har vart sugen sålänge. Har myst vid tvn med
Satc och pluggat lite. Skall göra ett prov på jobbet som visar att jag vet hur man hanterar
livsmedel osv.

Igår blev det mysfika med Elina också <3

Satt och kollade på lite Immortal bilder när Mamma gick förbi. Försöker para ihop henne
med Abbath nämligen. Han vet inget än men men..
Nu hon har kommit fram att hon tycker Abbath är snyggare än Apollyon iaf.
Det är en bra början iaf. Jag är ändå världens bästa kärleksfixare.

Imorgon blir det jobb och sen skall jag ut och dricka lite drinkar med Josse.
Måste börja packa inför grekland också. Typiskt mig och alltid ha massa inplanerat.

Aja godnatt!

http://www.musicheaven.gr/html/modules/Splatt_Forums/attachment/b0f0627aa846c4559911984bd3aecd21.0.abbath.jpg.atch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0