Internetshopping!

Fick äntligen beställt ett nytt namnhalsband, hoppas det hinner komma innan
Anders födelsedags/halloweenmaskerad.
När jag ändå är på shoppinghumör passade jag på att kolla lite ringar
Cocoo. Är grymt sugen på att klicka hem några som passar att ha
varje dag. Eller om jag skall kila bort till söder när jag är i Stockholm.

Nu har det även kommit in massa snygga ringar med lite rockigare motiv.
Passar ju mig perfekt. Säger ju det om "rock modet" okej irriterande nu
att alla tror att dom är hårdrockare men då shoppar jag snygga grejer
billigt på tex. H&M.



Finns hur många som helst på Cocoos hemsida men här är några.
Är lätt sugen på den översta ringen.. Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Karolina

Haha! Det tycker inte jag.. men alla tycker vi olika ;)

Tack! Japp det kommer upp ett inlägg sen hur den funkar och om den är bra ;)

Kraami

2009-10-13 @ 18:38:00
URL: http://karolinass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0