Helt galet!

Tokigt trodde jag skulle ha massa tid här uppe i Stockholm
att blogga osv. eftersom jag inte har lika stor umgängeskrets
här. Men men tur är väl det för jag har så mycket att göra
att jag är glad att inte behöva försumma folk ja värdesätter.
Att jag inte kan träffa mina vänner i Göteborg är ju rätt så
naturligt.
Sitter här i min mysiga lilla lägenhet och skall snart plugga igenom
dom drinkar vi skall ha prov på. 16 stycken, både teoretiskt och
praktiskt.
Hann även köra lite powerwalk. I hela 1 och en halv timme.
Blev bort till Solna centrum, runt Råsunda och en omväg hem igen.
Det blev även att stanna kvar i skolan över en timme för att öva
freepouring (hälla på frihand). Halv cl tar kål på mig :S.

Niepp dags för pjamasparty med skolprylarna!

http://lukehoney.typepad.com/the_greasy_spoon/images/2007/10/04/drymartini_3.jpg
Gissar du rätt på drinken får du en kaka ;-)
Ledtråd: Nej det är inte en Dry Martini. Pussis!

Kommentarer
Postat av: Linn

EN DRY MARTINI UTAN ALKOHOL!

2009-09-02 @ 19:22:14
URL: http://thestalemate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0