Knasmycke.


Hej hej.
Trodde jag skulle ha massa dötid här uppe för bloggning, filmkollande m.m.
Har massa grejer på g för att inte känna mig ensam eller utråkad.
Nu har jag istället sjukt dåligt samvete för att jag inte hinner träffa alla.
Har fullt upp med att plugga så massa filmkollande och annat onödigt finns
det ingen tid för. Hade 5 prov förra veckan och denna vecka är det bara
ett prov men det är dubbelt så mycket som allt förra veckan.
Fizz, Fuzzy, Sling och Pling Ice Tea ;-) Haha. Saknar dock älsklingen som
åkte hem igår. Haft en jätte mysigt helg med massa gos och god mat.

Blir nog hem till Göteborg en sväng till helgen. Hoppas på att kunna träffa
så många så möjligt under den tiden och även hinna ta det lungt och mysa
med Robbs. Blir nog fullspäckat schema. Hoppas på att kunna hinna med
ett tidigt flyg så jag hinner åka till Gunnar. Hinner aldrig till 5 så du vet de
men ja kommer, promise!

Måste bara hitta ett flyg i vettig tid som inte kostar 2 000 :-, suck!
Mommie! HEEELP!

Aja skall kolla lite Gossip Girl innan jag skall sova. Blir helt virrig i
bollen av allt pluggande. Pussis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0