Lovely.

Har kommit hem efter en lång dag på öl och whisky/ey mässan.
Har haft grymt kul och provsmakat det mesta utom äppleöl som
P så desperat försökte leta upp åt oss :-)
Persiko ölen var en riktig 10-poängare och kommer definitivt
inhandlas. Måste komma ihåg att leta äppleöl på systemet imorgon
med Ludde.
Ligger och dricker ramlösa mango som dom packade på mig påvägen
ut. Fick typ 3-4 flaskor, perekt!
Trodde verkligen att jag skulle ha massa tid för att sitta vid datorn men
jag har verkligen tusen saker pågång hela tiden.
Fick bla. erbjudande att göra praktik här i Stockholm på Sjätte tunnan
som har massa mjöd och medeltid/vikinga inredning. Fuck yeah!

Fick även träffat massa folk eftersom vi kom dit innan det var öppet
för allmänheten. Nee nu skall jag lägga mig på något moln och sova.

Pussis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0