PANIK!

Varför är jag så rastlös? Vaknade jätte tidigt och drog upp mamma ur sängen för
en lång morgon powerwalk.
Kollade praktikplatser igår och lite idag men att ringa upp senare och allt sånt
där passar inte mig alls. Jag vill att saker skall hända nu och helst igår.
Har jätte svårt att sitta hemma och vänta och bara ta det som de kommer.

Vill ha hela veckan och helst nästa vecka planerad också.
Aja får vänta tills klockan 5 när jag skulle ringa upp lite ställen.
Synd bara att Hardrock hade fullt hade verkligen velat va där men dom bad
mig skicka in CV iaf.
Blir tokstressad på sånt här, men men får se till att aktivera mig själv en stund.
Komma på andra tankar för vissa saker gör mig nervös. Hur kan man veta precis
vad man skall säga och sen bara glömma av allt när det gäller.

Hade gjort mycket för att få va med klassen idag. Vissa va där och gjorde lite
prov dom missat och resten va där och myste. Viiiiill också va med ju!!!

http://www.sunshinecoastfunctioncentre.com.au/site-content/functions/cocktail-gless.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0