Solen skiner, livet leker..

http://www.cocktailguiden.com/cocktailbilder-/grasshopper.jpg



Hellu!
Är på grymt bra humör idag. Hade tre prov och klarade alla jätte bra.
Var mest rädd för provet då jag skulle hälla på frihand med höger.
Är ju vänsterhänt men det gick kanonbra :-).
Så nu har jag skämt bort mig själv med sushi och skall mysa med cola
och noblesse snart. En mysig film blir det också.
På eftermiddagen blev det massa cocktails med grädde.
Känner mig som en fetknopp av allt smakande. Grasshopper och
Banana banshee är helt klart favoriter.
Mysigt att promenera hemåt på strandvägen i solskenet.

Puss & kram skummbanan.

Kommentarer
Postat av: joakim berg

Var med och svara på en fråga på min blogg och vinn en länk till din blogg:)

Äger östergötlands överlägset största blogg med över 4000 läsare om dagen så ta chansen och vinn lite extra pr=)

lägg gärna till på bloglovin med så lägger jag till dig:)

2009-09-06 @ 00:49:55
URL: http://jockiboi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0