Mums!

Nybadad och fräsch! Har även ätit lite yogurt och banan. Fick så ont i magen
helt plötsligt. Hoppas varmt bad och yogurt gör sitt.
Tack älskling för tandskydd och benskydd. Så söt han är som alltid skämmer
bort mig. Nu kan han slå på mig utan att jag får stora blåmärken på smalbenen.
Not hot när det börjar bli varmare tider och time för shorts.

Nu tänkte jag krypa upp i soffan med mitt stora täcke med lite tranbärsjucie
och kolla på X-men.
Alla ni tjejer som tycker alla vidriga bratz håmos är snygga kolla in den här
karln. Så ser riktiga män ut, eller så har dom långt hår och tatueringar..

http://images.allmoviephoto.com/2009_X-Men_Origins:_Wolverine/2009_x-men_wolverine_002.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0