På tiden kanske?

http://www.reallynatural.com/pictures/ipodnano_hero20080909.jpg
Sitter är och är fundersam över att låtarna på min minipod har försvunnit
(ni vet spellistan till vänster på bloggen). Får fixa det när jag fixar den nya designen.
Tiden bara springer iväg när man sitter vid datorn. Lite facebook, kolla bilder osv sen
är klockan halv 3.

När jag ändå började fundera på musikspelare slog det mig. Det kanske är på tiden
skaffa sig en lite modernare mp3. Jag är troligtvis den ända på de här planeten som
inte har en ipod.  Min syster Linn har tre olika sorters ipod liksom.
Känner mig lite efter i tekniken.

Skall bara bestämma mig vilken färg jag skall köpa den i och i vilken modell.
Smakråk efterfrågas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0