Fredags shopping

Planen idag var ju att stanna hemma och plugga med när C ringde
och frågade om vi skulle äta crepés och gå en sväng på third
kunde jag inte hålla mig.
Drog på mig min nya fina klänning från Forever 21 (Taack Mammi!)
och tog mig ner till Santa Monica.
Där blev det jordgubbs crepés och en drink på Café Crepés uteservering.
Sen blev det lite shopping. Som vanligt hamnade vi på Victoria's Secret.
Fick köpt en mjukis dress jag skall fredagsmysa/plugga i och en parfym
samt ett läppstift.
Hittade även världens hetaste party klänning. Men den tar jag kort på
och lägger upp senare.
Nice att min dress matchar mitt nya nagellack jag köpte i downtown i
Lördags (shopping shopping).
Neehepp nu blir det att återgå till pluggandet, om jag är duktig kanske
man kan unna sig en film sen.

Pussis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0