If cheerleading was easy, they would call it football..

Har sån sjuk träningsvärk sen igår. Strechade dock hur mycke som helst.
Tror det va för att vi stuntade (bilden) och det är ju så sjuk kul.
Va jätte pepp och tog i från tårna vilket kanske inte va så smart när man
inte tränat på hela lovet.
Har sovit dåligt så har haft ont i ryggen också.
Va och provade kläder igår också för en modevisning jag skall gå,
på California Market Center i maj. Testade några klännngar, prov gick och
tog några test bilder. Skall bli kul.

Har en skum stressad känsla att jag inte fått gjort nått idag men jag har
tvättat två maskiner (skall sluta tvätta mina kläder för tvättmaskinen
river sönder saker, nu senast mitt lakan).
Har dammsugit och fått gjort skolarbete. Jag borde vara nöjd.
Hoppar hollywood shoppingen imorgon för att plugga och satsar
på pool och grillparty på lördag istället och söndag blir det bio.
Bra helg planer!
Verkar som att vädret börjar ta sig i Sverige också?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0