Äntligen internet

Sådär, när vi väl tog tag i och ringa internetföretaget så kom dom
ju hit direkt och fixade internet. Dock hade någon av våra grannar
parkerat så dåligt att installatören fick klättra på bilen för att komma åt.
Aja Lisa och Johanna gick och knackade på den lägenheten vi trodde
ägaren bodde i men det var ingen hemma.
Idag har jag fått cyklat till bensinmacken för att pumpa mina däck
sen internetet såklart. Lisa och Johanna fick ringt hyresvärden eftersom
våran disposal inte vill funka.
En garbage disposal är en finurlig sak i vasken. Det består av ett gäng knivar
som tuggar i dig alla matrester som man spolar ner.
Nu skall jag och Lisa åka och köpa en ny mobiltelefon till mig. Min iphone är
ju spärrad till tele2. Tänk vad mycket vi får gjort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0