Breakfast at Wade

Idag har varit en lugn dag med lite sovmorgon och super
frukost.
Ni som känner mig väl ser kanske att det dykt upp lite
nya rutiner i mitt liv som frukost och ingen läsk osv.
Funderar på att ta en kurs i Nutrision och lära mig mer
om träning och kost.
Har passat på att kolla lite Gossip Girl bara tagit
det lugnt. Imorgon skall jag ju till skolan och sen
drar allt igång med seminarium, möte med studierådgivare
och mycket mer.
Ikväll blir det iaf spagetti och köttfärssås, film och
nån öl.
Idag har varit en lugn dag med lite sovmorgon och super
frukost.
Ni som känner mig väl ser kanske att det dykt upp lite
nya rutiner i mitt liv som frukost och ingen läsk osv.
Funderar på att ta en kurs i Nutrision och lära mig mer
om träning och kost.
Har passat på att kolla lite Gossip Girl bara tagit
det lugnt. Imorgon skall jag ju till skolan och sen
drar allt igång med seminarium, möte med studierådgivare
och mycket mer.
Ikväll blir det iaf spagetti och köttfärssås, film och
nån öl.

Tycker det känns rätt gött och komma upp och upptäcka
det här. Tack J!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0