Helgen

Imorgon börjar skolan och jag borde verkligen hoppa i säng men eftersom
jag sov länge idag lär jag ju aldrig kunna sova.
Klockan 6 ringer klockan imorgon och då är det dags för två olika data klasser.
Även alla hjärtans dag vilket hela facebook har fattat.
Alla uppdateras glad alla hjärtans dag osv.
Galet en annan ledsande och på den hypen för tre veckor sen.
Så är det i USA, allt är överkill.

Helgen blev lugn fredag med filmkväll. Jag och Johanna kollade på
Balck swan och poppade popcorn i kastrullen. Haha knasigt!
Johanna har även introducerat mig till popcorn med grillkrydda på.
Sjukt gott är det! Hon har försökt få mig att dricka mjölk till denna med någon
måtta får det vara.
Lördags blev de och gå ut och äta och sen vidare till nån bar som hade världens
längsta kö. Hatar och stå i kö.!

Idag tog vi en promenad till Cheesecake Factory i Marina del Rey, troligtvis för
att stilla våra samveten eftersom deras nutrition guide har varningstexter på. :p
Läs om du vågar! Smart som jag är tog jag en förrätt (som i USA har samma storlek
som en huvudrätt) för att sen lyckas äta en halv cheesecake. (Doggybag = Nice!)
Tydligen har storleken betydelse på maten här.
Fick även personalen att sjunga för Lisa (smög iväg och sa att hon fyllde år när
så alla blev lika överaskade).
Fick dock inga bra bilder från i lördags så det blev en mörk suddig bild.
Deras Ossu Bucco var smarrig iaf.

Födelsedagsbarnet Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0