If you think it's crazy, you ain't seen a thing.

All form av social kontakt med omvärlden är just nu inte möjlig.
Ledsen att jag inte svara på någon mail eller haft tid att skypa,
eller blogga heller för den delen.
Att välja kurser på Santa Monica College är helt sinnessjukt.
Det finns inga kurser och så fort en kurs dyker upp handlar
det som sekunder innan den försvinner igen.
Alltså innan någon annan hinner ta den, det rör sig ju om en plats isf
som någon har valt bort.
Sen får ju inga kurser man vill ha krocka med varann eller va på olika
campus så man hinner ta sig till sina klasser.
Vissa kurser har förkunskaper eller är fortsättningar på andra kurser.
Detta innebär mycket panik och psykisk press för att får jag inte ihop
12 Units är mitt visum ogiltigt.
Och att läsa och betala för kurser som jag inte är intresserad av känns ju
som en dålig plan tex. vattenpolo eller Afrikansk historia?
Aja har en skol t-shirt iaf.. Funderar om jag skall klippa den eller ej?
Vad tycker ni?
Om det är dålig uppdatering här så vet ni att jag sitter och missbrukar
F5-knappen på SMC´s enrollment sida.


Kommentarer
Postat av: S

Du är grym hjärtat! Fortsätt kämpa och du kommer bli bäst på allt!! <3 jag tänker på dig ofta och hoppas att det hjälper ;) puss

2011-02-09 @ 11:05:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0