Ny mobil

Galet kreativ jag varit idag. Förutom att cykla och fixa luft i däcken
och att vi fick ordnat internet, ringt till hyresvärden så åkte ju jag
och Lisa till Best Buy för att ordna en telefon till mig.
Iof gillade jag att inte ha telefon för då kan man dra den snygga om
någon frågar efter ens nummer: - Jag har inget!
Den låter ju inte trovärdig men ärlig iaf.

Tog väl två timmar där inne eller nått, snubben hade ju ingen koll alls.
Han va nästan lika borta som Hugo på Besy Buy på Pico där Johanna köpte
sin telefon.
Jag säger klart och tydligt att jag vill kunna fylla på med minuter att ringa för
och ändå snackar han och visar en telefon som inte är i närheten av det jag
frågat efter. Inte utseendemässigt, inte dom funktionerna och pris per minut.

Jag sa att jag vart ute efter en sån här modell typ och ändå visade han mig
bara ihopfällbara.
Nämner även att jag vill kunna ringa utanför USA men det är tydligen
inte möjligt.
Så jag pekar på denna och undrar och då säger han att jag för 25 dollar i månaden
får ringa för 300 minuter, smsa gratis och ha unlimited surf om jag köper den.
Så jag svarar men då är ju den här oslagbart bättre än dom andra eftersom telefonen
kostade 69 dollar. Aa svarar han. Men säg de då för#&"@!!
Sen får vi vänta i 45 min när han skall fixa facebook vilket han bara aa nee du får göra
det själv. Sen klarar han inte av att sätta på knapplåset och får ringa V mobiles
kundservice och leta i instruktionsboken.
Som tur är besitter jag någon form av kompetens och kommer på det själv.
Tycker den ser lite ut som en miniräknare..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0