Sockermackor?

Haha har ju redan uppdaterat lite vad man kan
hitta för rolig i Amerikanska mataffärer.
Köpte i god tro de här brödet för att det såg
jätte gott ut och va super mjukt.
Läste inte så noga att det stod sweet rolls.
Det såg jag när jag igår skulle göra mig en
smörgås (yes ni hörde rätt, jag har börjat
äta mackor). Nått jag börjat med sen jag träffade
S. Mina sweet rools är sötare än svenska vetebullar.
Dom har man ju som kaffebröd inte smörgåsmaterial.
Men men vad skulle jag förväntat mig, det stod ju
sweet på dom och i USA betyder sweet, jätte sweeeeeet!
Brödet ser fint ut iaf, för att inte svimma av socker
överdos rekomenderar jag nog inte klassiska amerikanska
pålägg som peanutbutter eller nutella.
Behöver jag verkligen en osthyvel här hemma när all ost
resan kommer i skivor?
Haha har ju redan uppdaterat lite vad man kan
hitta för rolig i Amerikanska mataffärer.
Köpte i god tro de här brödet för att det såg
jätte gott ut och va super mjukt.
Läste inte så noga att det stod sweet rolls.
Det såg jag när jag igår skulle göra mig en
smörgås (yes ni hörde rätt, jag har börjat
äta mackor). Nått jag börjat med sen jag träffade
S. Mina sweet rools är sötare än svenska vetebullar.
Dom har man ju som kaffebröd inte smörgåsmaterial.
Men men vad skulle jag förväntat mig, det stod ju
sweet på dom och i USA betyder sweet, jätte sweeeeeet!
Brödet ser fint ut iaf, för att inte svimma av socker
överdos rekomenderar jag nog inte klassiska amerikanska
pålägg som peanutbutter eller nutella.
Behöver jag verkligen en osthyvel här hemma när all ost
resan kommer i skivor?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0