Sunset Boulevard, headline boulevard. Getting here is only the beginning


Kom på det sen i fredags att jag inte har tränat regelbundet
på ett bra tag.
Att ha varit ute och cyklat i flera timmar kändes i benen när
jag kom hem, men det var bara att hoppa in i duschen och göra
sig i ordning för att bege sig till Sunset Boulevard och Rainbow.
Nu förstår jag att många amerikaner lätt lägger på sig lite.
Öl och friterad mozzarella är farligt gott.

Kom på det sen i fredags att jag inte har tränat regelbundet
på ett bra tag.
Att ha varit ute och cyklat i flera timmar kändes i benen när
jag kom hem, men det var bara att hoppa in i duschen och göra
sig i ordning för att bege sig till Sunset Boulevard och Rainbow.
Nu förstår jag att många amerikaner lätt lägger på sig lite.
Öl och friterad mozzarella är farligt gott.
Natalia hade även fått guld kort på Starbucks, men vad skall man
göra när man har två Starbucks på skolan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0