Chocolate chip cookies

Tog en härlig sovmorgon idag. Vaknade 10 men låg och drog mig
till halv 12 eller nått. Man får passa på nu innan skolan börjar.
Satte på en diskmaskin och ställe mig och bakade chocolate chip cookies.
Kanon goda blev dom men om jag känner mig själv rätt provsmakar jag
en och sen är det bra så.
Varma bär och crème fraiche i ugnen därimot kan jag äta hur mycket som
helst av.
Måste ju övningsbaka massa gott tills S kommer. Ni skulle bara se alla
tillbehör man kan köpa här till cupcakes.
Så skönt att ha internet hemma, vi behöver ju det till våra online kurser
och såklart till andra skolarbeten.
Därimot blir vi nog alla lite mindre sociala och hamnar lätt vid våra datorer.


Mina kakor som låg längst ut på plåten blev lite fint skeva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0