...

Har gjort ansiktsskrubb och lagt ansiktsmask och smörjt in mina
fötter med pepparmintsfotlotion. Skönt!
Är sjukt trött eftersom jag gick upp 6 i morse och somnade runt
3-4 i natt.
Hade tänkt och plugga men misstänker att jag inte kommer lära
mig så mycket. Så istället skall jag krypa ner i sängen och kolla
på film och sova ut lääänge imorgon. Är ledig imorgon så jag har
redan gjort upp planer.
Är ju ledig imorgon så jag tänkte mig en lång frukost med kaffe och pannkakor.
Orkar aldrig göra kaffe när jag går upp kl 6.
Eftersom det skall regna (som det även gjorde idag) behöver jag inte ha dåligt
samvete för att jag planerar att stanna inne.
Tänkte sortera mina skolpapper i mina nya pärmar och organisera lite bland mina
kläder i min walk in (haha de ni). Sen även få gjort massa skolarbete.
Har en kul programmerings uppgift och massa data quiz i en annars kurs.
Har dock lite ont i halsen när jag sväljer så jag hoppas inte jag håller på och blir
sjuk. Det har ju varit kallt och blåsigt här så en förkylning hade inte varit oväntad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0