Venice beach

Har kommit fram till att jag inte riktigt lärt
mig stava på min nya dator.
Tangentbordet är ju så litet att det lätt blir fel
bokstäver om man inte passar sig.
Så ni får ha överseende med min stavning till en början.
Här är lite bilder från min cykeltur till stranden i fredags.
Nästa gång skall jag nog åka lite tidigare för det han bli
kyligt ute.
Finns hur mycke små affärer och små prylbord med smycken
som helst där.
Luktar precis som på festival, eller så är det snabbmaten som
luktar med det är ju vad man förknippar det med som räknas.
Blandat med doften av havet.
Här skall jag och S spendera många timmar har jag redan bestämt.
Har kommit fram till att jag inte riktigt lärt
mig stava på min nya dator.
Tangentbordet är ju så litet att det lätt blir fel
bokstäver om man inte passar sig.
Så ni får ha överseende med min stavning till en början.
Här är lite bilder från min cykeltur till stranden i fredags.
Nästa gång skall jag nog åka lite tidigare för det han bli
kyligt ute.
Finns hur mycke små affärer och små prylbord med smycken
som helst där.
Luktar precis som på festival, eller så är det snabbmaten som
luktar med det är ju vad man förknippar det med som räknas.
Blandat med doften av havet.
Här skall jag och S spendera många timmar har jag redan bestämt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0