Bellinis mitt i natten?

Mellan ett och två i natt fick min kära syster för sig att göra plättar.
Typiska företeelser i Casa de la Chaos, mainstreem är för töntar.
Så hon ropar att det är Bellinis på g.
Nice tänker jag (i min värld är de champagne och persikojuice).
Tydligen är det även plättar med crème fraiche och svart caviar.
Lite besviken eftersom jag älskar persika och bubbel men men,
lite natta mat är aldrig fel.
Dock föredrog jag chocolate chip plättarna med vaniljgrädde som
hon även trollade fram.
Mellan ett och två i natt fick min kära syster för sig att göra plättar.
Typiska företeelser i Casa de la Chaos, mainstreem är för töntar.
Så hon ropar att det är Bellinis på g.
Nice tänker jag (i min värld är de champagne och persikojuice).
Tydligen är det även plättar med crème fraiche och svart caviar.
Lite besviken eftersom jag älskar persika och bubbel men men,
lite natta mat är aldrig fel.
Dock föredrog jag chocolate chip plättarna med vaniljgrädde som
hon även trollade fram.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0