Börja blogga? Ojoj!

Ytterligare livstecken på den här bloggen, yes yes så är det.
Hur otroligt det än låter. Har ju bloggat i perioder som aldrig
varat så länge. Inte för att jag har problem att skriva vad jag
tycker om saker och ting utan för att jag inte har tid.
Föredrar att leva mitt liv än att sitta vid datorn och skriva om vad
jag har på mig och tänker göra i livet.

Men eftersom jag tydligen är en spännande figur som har spännande
saker för mig enligt folk får jag väl börja skriva lite här.
Nu blir ett utmärkt tillfälle att börja uppdatera om vad jag gör och
bilder och videos.

För er som känner mig vet att jag har fullt upp med att packa.
För er som inte känner mig och är nyfikna så skall jag flytta på Söndag.
Det blir inte bara nytt område, ny stad och nytt land utan även ny världsdel.
Jag och mina stora rosa resväskor skall till Los Angeles!!
För er som inte känner mig personligen så citerar jag en nära vän som heter
Elina: - Det finns bara en rosa blondin på rockbaren.

Har haft total packångest, hur jag lyckades packa allt jag behöver i två väskor
är oklart. Ligger högar med skor och kläder som inte fick plats överallt.
Iof så är det ju bara att shoppa saker nya saker om man glömt nått där
så jag är inte så orolig egentligen.
Nu lyssnar jag på Led Zeppelin och undrar varför jag är vaken egentligen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0