Tjohoo!

Har inte fixat internet i lägenheten än så
det blir uppdateringar från Coffee Connection
några gator bort.
Så det blir lite inlägg med uppdateringar vad som hänt
sen sist.
Börjar med lite resebilder (notera liraren med trumpeten
på Heathrow). Bild på mitt flygplan, Rocky Mountain,
Las Vegas som inte ser så mycket ut för världen.
Los Angeles från ovan.
Är inte så mycket för att lägga upp matbilder som ni vet
men jag tyckte att konceptet på stället va så bra.
Man fick plocka från den sjukt långa montern som innehöll
allt från mackor, sallader, wraps, fruksallader, efterrätter,
och kalla drycker. Sen gick man till kassan och kunde även
beställa soppor, varma mackor och kaffe där. Perfect!
Har inte fixat internet i lägenheten än så det blir uppdateringar
från Coffee Connection några gator bort. Så det blir lite inlägg
med uppdateringar vad som hänt sen sist. Börjar med lite
resebilder (notera liraren med trumpeten på Heathrow).
Bild på mitt flygplan, Rocky Mountain, Las Vegas som inte ser
så mycket ut för världen. Los Angeles från ovan osv.

Är inte så mycket för att lägga upp matbilder som ni vet
men jag tyckte att konceptet på stället va så bra.
Man fick plocka från den sjukt långa montern som innehöll
allt från mackor, sallader, wraps, fruksallader, efterrätter,
och kalla drycker. Sen gick man till kassan och kunde även
beställa soppor, varma mackor och kaffe där. Perfect!



Kommentarer
Postat av: L

avuuuuuuuuundsjuk lillasyster

2011-01-27 @ 14:45:15
URL: http://thestalemate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0