Last man standing

Då är de bara en psykopat kärring kvar i stan. J åkte till Sverige i morse.
Jag skulle inte vilja se oss som psykopat kärringar :(
Jag är tant raffa och det är J också. Det är bara det att vi har bättre
humor än alla andra och äter goare grejer än alla andra. Det tycker inte jag är
något negativt, tvärtom!
Jag och J gjorde en lista som man skrev i sin dagbok när man va liten.


Lista!
1. Räkor
2. Vitlök
3. Öl
4. Hallumi
5. Barbecuemarinerat kött
Fast allt är lika gott så det finns ingen speciell ordning.
Då är de bara en psykopat kärring kvar i stan. J åkte till Sverige i morse.
Jag skulle inte vilja se oss som psykopat kärringar :(
Jag är tant raffa och det är J också. Det är bara det att vi har bättre
humor än alla andra och äter goare grejer än alla andra. Det tycker inte jag är
något negativt, tvärtom!
Jag och J gjorde en lista som man skrev i sin dagbok när man va liten.
Lista!
1. Räkor
2. Vitlök
3. Öl
4. Hallumi
5. Barbecuemarinerat kött

Fast allt är lika gott så det finns ingen speciell ordning.


Jag och J gick till Venice och myste i fredags och brände näsorna.

Kommentarer
Postat av: Josse

Hejsan, har en liten fråga, hur gör man så att man kan klicka vidare till äldre inlägg så som du har längst ner på din blogg. Skulle vara tacksam för svar och du kan svara här i detta inlägg, tack :)

2011-10-16 @ 18:13:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0