Möötley Crue!

Så mitt uppe i städa, packa, plugga hann vi gå på Mötley Crue, Poison och New York Dolls.
Blev hallon four loco och indiskt innan. Fundersam hur jag orkade upp dagen efter.
Four Loco = 12% alkoläsk. Grym spelning och Tommy Lee spelade trummor upp och ner.
Blev att gå upp tidigt i onsdags för att flytta ut ur lägenehten.
Eftersom jag och J är så j#¤la grymma var vi klara innan 12.
Så mitt uppe i städa, packa, plugga hann vi gå på Mötley Crue, Poison och New York Dolls.
Blev hallon four loco och indiskt innan. Fundersam hur jag orkade upp dagen efter.
Four Loco = 12% alkoläsk. Grym spelning och Tommy Lee spelade trummor upp och ner.
Blev att gå upp tidigt i onsdags för att flytta ut ur lägenehten.
Eftersom jag och J är så j#¤la grymma var vi klara innan 12.


Saknar redan lilla lägenheten. Eftersom jag och J va klara så tidigt gick vi och fikade istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0