Daligt samvete!

Sitter i skolan och har just lamnat in laxa nummer 5 for denna veckan.
Forutom det har jag prov varje vecka..
Har haft fullt upp dessa tva veckor med massa i skolan plus att Mamma
och L har ar har sa jag har helt enkelt inte hunnit med att uppdatera nagot.
Far lite daligt samvete eftersom det ar sa pass manga som foljer min blogg och
besoker den varje dag. Jag lovar att bli battre!

Men nu tar jag helg och drar till Redondo beach med Carro!
Blir sol och poolhang och god mat och dricka hela helgen hade jag tankt
och lite shopping pa det.
Oj nu dok hon upp har sa nu skall vi dra ner till Santa Monica och
mota upp L och Mamma.
Blir att kopa med en kaffe fran Starbuck pavagen, desperat behov av koffein.

Lovar att lagga upp lite bilder osv. senare ikvall.
Pussis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0