!!!!!!!!

Va skönt nu kom Larry hem, känns bra. Tycker inte om när han är ute
sent på kvällarna och ränner. Blir orolig för honom.
Helt #¤%&/ seriöst, vad är det för fel på den här människan?!?
Jag förstår att du nöjd med din bil men den låter så hela huset
skakar.
Därför passar han och på att gasa ungefär 10 gånger innan han kör iväg
eller stänger av motorn när han kommer hem.
Ifall vi glömt att han har en Mustang..
Jag tror Larry har många vänner, han åker alltid iväg flera gånger per dag
med bilen.
En vacker dag kommer jag gå med bestämda steg i mina små tofflor och knacka
på dörren och sparka han på smalbenet.
Eller skriva en arg lapp lite typiskt svenskt..?
Larry om du följer min blogg, jag hatar dig!
Nu skall jag skriva till J på facebook och fråga om hon vill komma
ut ur sitt rum och hänga.

Undra om Larry blir arg om jag repar hans bil,
det står Vietnamn veteran på bilen och jag har hört
att sånna kan bli tjuriga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0