Kul!

Har så sjukt ont i magen att jag blir tjurig.
Kunde inte ens ta mig iväg till skolan och cheerleadingen sen kan jag
ju glömma.
Kul att få ont i magen när jag kan komma på tusen andra saker jag måste
få gjort. Plugga massa tex. eller sitta i solen eftersom det är 25 grader varmt.
Tvätta lite kanske? Handla osv.
Aja mitt ♥ får väl hjälpa mig när han kommer på MÅNDAG annars!!!
Galet, snart är han här..
Nee nu skall jag sura över min onda mage och kolla på Big Brother.
Haha bästa självförtroende boosten ever.
Om du känner dig lite pinsam kan du bara kolla och konstatera
att hur efterbliven du än är finns det alltid 15 personer som är värre.
Ikväll skall jag äta pizza så de så!!! Dominos!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0