Nu vänder det.

..som tur är fick jag en tid på läkaren redan igår.
Fick ta taxi till sjukhuset eftersom jag inte kunde gå, fick krångla på mig
en liten toffla för skor på foten är otänkbart.
Dock var läkaren jätte snäll fast han skar upp min tå för att laga den. :(
Bedövningen gjorde jätte ont.. Så nu har jag bandage och önskar mig
en rullstol..
Va tvungen att åka via CVS Pharmacy påvägen hem för och köpa mer bandage,
nån creme osv.
Då tänkte jag det kanske är på tiden att jag skall gå in på den japanska
affären bredvid. Det var som ett litet köpcentrum med japanska saker, mat
m.m.
Jag vill ha Yoshitofflor!!
Sen kom jag bort till disken med färdigmat och höll på och svimma en smula.
Bara massa sushi i olika varianter, tyckte att jag och min tå förtjänade det
och plockade på mig en stor portion.
Sen har det varit super fint väder och mitt ♥ talade om för mig att Mötley Crue
spelar här i Juni.
Fick även gjort en stor läxa som skall va klar på måndag.
Trots det läskiga sjukhusbesöket känns det som att det vänder nu och att
det bara finns bra saker i sikte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0