Jag backar bara när jag tar sats.

Fick en liten energi svacka igår när jag kom hem från
skolan. Jag är verkligen inte gjord för att gå upp
klockan 6 på morgonen.
Träffade dock Allison på bussen som läser till sjuksköterska
och hon berättade för mig att människors hjärnor usöndrar
melatonin på kvällarna för och bli trötta men hos unga människor
fungerar det lite sisådär. Så därför är unga människor ofta kvälls
pigga med äldre slocknar klocka 10 för dom har med ordning på melatonin
grejen. Får hoppas jag får ordning på det senare när jag blir äldre.
Kanske därför jag började med läxorna klocka 10 igår kväll.
Satt ute och pratade med Mike länge, han har sökt in till Chalmers
och till Uppsala universitet så vi får se om han kommer in.
Skall se om jag får lite pluggat innan träningen.
Fick en liten energi svacka igår när jag kom hem från
skolan. Jag är verkligen inte gjord för att gå upp
klockan 6 på morgonen.
Träffade dock Allison på bussen som läser till sjuksköterska
och hon berättade för mig att människors hjärnor usöndrar
melatonin på kvällarna för och bli trötta men hos unga människor
fungerar det lite sisådär. Så därför är unga människor ofta kvälls
pigga med äldre slocknar klocka 10 för dom har mer ordning på melatonin
grejen. Får hoppas jag får ordning på det senare när jag blir äldre.
Kanske därför jag började med läxorna klocka 10 igår kväll.
Satt ute och pratade med Mike länge, han har sökt in till Chalmers
och till Uppsala universitet så vi får se om han kommer in.
Skall se om jag får lite pluggat innan träningen.



Kommentarer
Postat av: Elina Flina

Haha då är jag gammal för jag är stendöd vid 22 tiden haha XD

(kan bero på att jag går upp 05:30 men en då hehe)

<3

2011-05-11 @ 16:47:28
URL: http://shecreature.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0