Jag har nått som inte ni har!!



Ville bara tala om för världen att jag har dom två bästa roommates man kan
ha. Ända sen jag satt hemma i Sverige i panik har dom funnits där och hjälp
och ställt upp med virriga jag inte hänger med.
Frågor om skolan, kall öl som väntade efter den långa resan, försäkring och allt
när jag fick åka till sjukhus och hjälp med skolan.
Var så orolig att jag skulle hamna med två ösregn som jag inte kom överens
med alls. Man vet ju aldrig när man aldrig träffats förut.
Man hör om andra som hamnar med både kreti och pleti där det blir total katastrof.
Här hemma äter vi goa grejer, pratar tjejsnack och hittar på annat tokigt istället.
Ni har verkligen gjort min tid här i L.A till the best days of my life. ♥

FAN nu kom #¤%&/ Larry (med sin #%&/ bil) hem och förstörde mitt sentimentala moment!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0