Kul inlägg!

Känns tråkigt och uppdatera när man ändå nte gjort något vettigt.
Hela den här veckan har jag haft noll energi och bara gnällt mig
trött. Men jag backar bara när jag tar sagt så nu är jag uppladdad
med god grillad mat och chips och tänker att det blir fullfart
nästa vecka, och ikväll då. Skall försöka få lite pluggat.
Kom även på att en stor läxa som skulle vara inlämnad förra veckan
som min Proferssor sköt upp till dagen vi hade prov inte är på
måndag utan nästa måndag. Skönt! Skall få gjort det denna helgen
ändå eftersom jag tänkte försöka hitta på massa bus nästa vecka.
Lika bra och plugga denna helgen eftersom det ändå blir lugnt.
Detär så det får bli, nu PLUGG!
Känns tråkigt och uppdatera när man ändå nte gjort något vettigt.
Hela den här veckan har jag haft noll energi och bara gnällt mig
trött. Men jag backar bara när jag tar sagt så nu är jag uppladdad
med god grillad mat och chips och tänker att det blir fullfart
nästa vecka, och ikväll då. Skall försöka få lite pluggat.
Kom även på att en stor läxa som skulle vara inlämnad förra veckan
som min Proferssor sköt upp till dagen vi hade prov inte är på
måndag utan nästa måndag. Skönt! Skall få gjort det denna helgen
ändå eftersom jag tänkte försöka hitta på massa bus nästa vecka.
Lika bra och plugga denna helgen eftersom det ändå blir lugnt.
Det är så det får bli, nu PLUGG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0