SoHo, WeHo, So wHO the f*ck cares?



Allt skall ju heta nått fabulous nuförtiden.
SoFo i Stockholm (Söder om Folkungagatan) fråga mig inte
varför jag vet det. Får stå ut med att folk kallar mig
stockholmare ändå.
Klart vi har nått eget, vi har WeHo. West Hollywood!
Underbara West Hollywood med Sunset Strip och allt
vad den innehåller.
Blir en sväng dit imorgon för middag på Mondrian eller
Katana sushi.
Sen får vi se vart vi tar vägen.. Har en idé men vart
säger jag inte, ni får gissa på bilderna.
Här kommer lite andra WeHo bilder också.
Allt skall ju heta nått fabulous nuförtiden.
SoFo i Stockholm (Söder om Folkungagatan) fråga mig inte
varför jag vet det. Får stå ut med att folk kallar mig
stockholmare ändå.
Klart vi har nått eget, vi har WeHo. West Hollywood!
Underbara West Hollywood med Sunset Strip och allt
vad den innehåller.
Blir en sväng dit imorgon för middag på Mondrian eller
Katana sushi.
Sen får vi se vart vi tar vägen.. Har en idé men vart
säger jag inte, ni får gissa på bilderna nedan.




Fler WeHo bilder..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0