Söndagsfilm och Mtn Dew

Sitter här i sängen och dricker Mtn Dew. En utav dom godare läskedryckerna
här i USA. Jag som va så duktig och inte drack läsk alls i början med nu har
jag börjat famla lite. Var så törsigt när jag kom hem så¨jag köpte en när
jag skulle köpa mjölk förut.
Är inte alls sugen på att gå upp klockan 6 imorgon till skolan.
Tänkte att jag delar upp helgen i flera inlägg så blir det lite enklare och läsa.
Var duktig och fick pluggat i torsdags och sen lyxade jag och L med pizza
och hot lava cookies. Det ökade motivationen och plugga.
De här helgen har inte varit i närheten av vad ja planerade men lyckad ändå.
Tänkte uppdatera med bilder om helgen och sen kolla på film..


Neej jag är inte för gammal för att ha en egen liten björn.
Har blivit mer sugen på tunna pizza bottnar på sista tiden.
För mycket bröd ibland annars..
..och Lava cookies med smält choklad i!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0