Tjejen i den vita hatten

Idag blev det strandhäng i Venice hela dagen. Jag och C låg i solen med
stora plastglas fulla med frukt och myste.
Sen gick vi lite i affären där jag fick köpt en vit hatt, sen fortsatte vi
bort mot Santa Monica piren till fots där det blev middag på Bubba Gump.
Hade ingenaning om att det fanns en stor innomhus karusell på piren.
Snor även en bild från när jag och S va där och åt räkor för att visa
hur grymt goda dom ser ut, och även är.
Sen blev det en kvällspromenad på third där jag fick shoppat ett nytt
läppstift och C sig en jeanskjol.
Sånna här söndagar vill jag ha mer av!
Funderar på om jag skall kolla nån film nu fast det är sent, känns inte
som jag kommer kunna somna ändå om jag försöker nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0