Träningsvärk 2.0

Har haft dubbelträningsvärk sen i tisdags. Kondition plus leg workout i tisdags.
Sen en mile som uppvärmning i onsdags plus träna mage, tumbling och avsluta
med stunting. Trodde aldrig jag skulle klara av att stunta efter tumblingen
men det gick strålande. Blev riktigt stolt över mig själv.
Vilket resulterade i massa träningsvärk. Så får de vara.
Funderar om jag skall fortsätta med cheerleading när jag åker till Sverige
eller börja gymma eller kanske ta upp thaiboxningen.
Beslut beslut beslut!!


Påväg hem från träningen..

Kommentarer
Postat av: shecreature

Jag ska antagligen börja med thaiboxning till hösten :-) Hint hint <3

2011-05-15 @ 18:54:38
URL: http://shecreature.blgg.se
Postat av: Anonym

Varför inte alla tre?

2011-05-16 @ 19:54:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0